søndag 19. september 2010

vakker sang! :)

Kjøpte meg en ny cd i dag ;-)
*De beste av Bjørn Eidsvåg*

Er bare SÅ fan av sangene til denne mannen!
Han skriver så mye bra!

Denne sangen liker jeg best, den heter føtter på fjell.
Salme 40 i Salmenes bok er utgangspunktet for denne sangen..

Her er teksten:

Jeg var i ferd med å gå under
i angst og sjølforakt,
da fant du meg, da fant du meg
Livet var et ork, og jeg var i dødens makt
da fant du meg, da fant du meg.
Du hørte mine tause skrik
Du trosset mine mange svik

Du løftet meg opp av fordervelses grav
og satte mine føtter på fjell
Du viste meg nåde istedenfor krav
Da fant jeg tilbake til meg selv

Jeg var utslitt av min vakling mellom skyld og
sjølforsvar,
Da fant du meg, da fant du meg.
Jeg trodde jeg var hel,
men jeg var et sprukket kar,
da fant du meg, da fant du meg
Du hørte mine tause skrik
Du trosset mine mange svik

Du løftet meg opp...


Ha en fortsatt flott Søndag! ;-)


*Linda*

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar