søndag 26. september 2010

Slemme, slemme data!!

Ja, slemme, slemme data!

den er ødelagt!!
Er jo egentlig ingen andre sin feil enn meg, men den kunne da tålt litt mer??!

Jeg skulle flytte den fra sofaen, til andre enden av sofaen, og da sprakk skjermen... INVENDIG!!
Er det mulig?? Så bare masse svart og hvitt "blekk" som spruta på innsia, og så sprekker, på innsiden...
Skjermen funker iallefall ikke lenger, men bilder o.l. ligger jo på harddisken, men kjempekjekt å ha alt på den, og låne reservedataen til mamma sin mann....

Hadde noen blogger, og noen viktige sider på favoritter (lagret de der, fordi jeg ikke husket den utenatt!!) og de får jeg selvfølgelig ikke tak i nå! ARGH!!!

Men får jo ikke så mye tid til data når prinsen kommer, men er et utrolig irritasjons moment akkurat nå!

( og blir ikke aktuelt å kjøpe ny med det første heller, nå kommer jo prinsen, så blir det barnedåp, så er det jul..)
Men må jo kjøpe i Januar, for må jo ha når jeg begynner på skolen igjen...


*Linda*

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar